November 28-án a fenti címen tartottam előadást az MFOR XV. marketing konferenciáján.
Mivel egy ilyen előadásra sokat kell készülni, de csak kevés ember érhető el, eleve úgy gondoltam, hogy előadásomból írásos változatot is készítek.
A letölthető változat afféle „bővített” kiadás, az élőben előadottakon kívül tartalmazza valamennyi, az időkorlát miatt kimaradt anyag, valamint a szóban nem igazán jól működő linket.
Az előadás célja nem a tartalommarketing mélységeinek feltárása, hanem sokkal inkább a kívülállók bevezetése, a kétkedők meggyőzése volt. Ebből következik, hogy az előadás nem egy részletes bemutató, útmutató, helyette inkább a tartalommarketing néhány kulcselemére mutat rá.
Érdeklődéssel várom a megjegyzéseket, észrevételeket!
A pdf-hez egy egyszerű regisztrációt követően lehet hozzáférni.
Digitális dinoszaurusz vagyok. Érdeklődésemet követve 1996, hivatásszerűen 1999. óta foglalkozom digitális tartalommal és online kommunikációval. Dolgoztam nagy távközlési és informatikai cégnél, közigazgatási portálnál, de a saját utamat független tanácsadóként találtam meg. Az elmúlt években leginkább tartalomstratégiai szakértőként és tartalommarketing projektek megvalósítójaként segítem ügyfeleimet. 2004. óta írok szakmai blogokat. Most éppen ezt (is). További írásaim a Soreo.biz oldalon olvashatók.