A Tartalommarketing.hu a látszat ellenére nem múlt ki, csak aludt. (Szunyókált. Szendergett.) Most felélesztjük. Tanultunk az előzményekből, ezért most másképpen futunk neki. Az 5 fős állandó csapat („kemény mag”) biztosítja, hogy a korábbinál rendszeresebben frissüljön a blog.
A bővülés nem jelent bezárkózást: Továbbra is hívunk vendégbloggereket, nem is feltétlenül csak olyanokat, akikkel mindenben egyetértünk. Nyitni szeretnénk a rokon területek, a PR, a natív hirdetés, az adattudomány stb. felé. Összefoglalva: szeretnénk egy élő, izgalmas blogot csinálni.
Pécsi Ferenc, a Tartalommarketing.hu társalapítója
Izgalmas kamarablogolás jön a sporadikus négykezes helyett
Nem szendergés volt ez, Feri! Inkább egy hosszú, már-már halálközeli hibernáció. De igazad van, tanultunk belőle és újabb társakkal kiegészülve most kvintettként folytatjuk, ami önmagában is garancia a változatosabb és sűrűbb megjelenésre.
A fő téma persze továbbra is a tartalomalapú marketing lesz, de a tartalommarketing határain átlépve, bele-belekóstolva a társterületekbe. Kibővítjük, kontextusba helyezzük blogunk eredeti tárgyát. Feldolgozzuk a betűszavas kapcsolódási pontokat (lásd: PR, SEO, eCRM), a közösségi médiás, márkázott tartalmas, inbound marketinges, vírusmarketinges és egyéb leágazásokat. Talán még újfajta formátumokra (infografikákra, videókra, podcastokra) és műfajokra (heti olvasónaplóra, interjúkra, esettanulmányokra) is futja. Reméljük.
Mindehhez kívánunk a kedves Olvasóknak jó szórakozást, ötfős csapatunknak pedig jó munkát!
Szurop István, a Tartalommarketing.hu társalapítója
Új társszerzőink ábécésorrendben:
Fotó: Thorsten Krienke, Flickr
Videó, hang: Side by Side, Oscar Peterson és Itzhak Perlman fantasztikus albumáról