Szerzőtársakat keresünk!

coauthors

Amikor (Szurop) Istvánnal másfél éve elindítottuk ezt a blogot, nem magunknak, hanem a tartalommarketingnek kívántunk fórumot teremteni. Tisztában voltunk vele, hogy házigazdaként nekünk kell gondoskodnunk az alapoz, vitaindító anyagokról, de soha nem akartunk kisajátítani a blogot. Elég hamar elkezdtünk vendégszerzőket is felkérni és született is néhány kitűnő vendégposzt.

Most továbblépünk. Teljesen kinyitjuk a blogot. Nem csak a felkért szerzőket írásait várjuk, hanem bárkinek lehetővé tesszük, hogy megjelentesse a tartalommarketinghez kötődő gondolatait.

Nem tudományos dolgozatokat várunk, sokkal inkább véleményeket, tapasztalatokat, kétségeket, ötleteket. Nem ragaszkodunk a tartalommarketing akadémikus megközelítéséhez, sokkal fontosabb, hogy az írásokban legyen önálló gondolat, vélemény, személyes élmény.

A szabályok egyszerűek: Az írások ne legyenek rövidebbek 2500 leütésnél (karakternél) és ne legyenek hosszabbak 5000 leütésnél. A posztok ne tartalmazzanak termékismertetést, közvetlen cég-, vagy termékreklámot.Az elfogadott és publikált írások alá kikerül a szerző fotója és rövid bemutatkozása. Ennek végén jelenhet meg a szerző cégére, munkahelyére mutató link.

A beérkező szövegeket átnézzük, véleményezzük, szükség esetén kiegészítéseket, javításokat javaslunk. Kérjük, ne tekintse ezt senki cenzúrának. Mi ezt olyan segítségnek szánjuk, ami a szerzők és az olvasók számára egyaránt hasznos.

Tapasztaljuk, ahogy szinte napról napra nő az érdeklődés a tartalommarketing iránt. Reméljük, hogy Tartalommarketing.hu megnyitásával hiteles, színvonalas tudáshoz juttathatjuk az érdeklődőket!

Az írásokat a tartalommarketing.hu@gmail.com címre várjuk.

Pécsi Ferenc
tartalomstratéga, online kommunikációs szakértő at |

Digitális dinoszaurusz vagyok. Érdeklődésemet követve 1996, hivatásszerűen 1999. óta foglalkozom digitális tartalommal és online kommunikációval. Dolgoztam nagy távközlési és informatikai cégnél, közigazgatási portálnál, de a saját utamat független tanácsadóként találtam meg. Az elmúlt években leginkább tartalomstratégiai szakértőként és tartalommarketing projektek megvalósítójaként segítem ügyfeleimet. 2004. óta írok szakmai blogokat. Most éppen ezt (is). További írásaim a Soreo.biz oldalon olvashatók.

Ez is érdekelhet